Menu

Webinar: Ordermanagement in het digitale tijdperk

Op dinsdag 6 maart, om 14:00 organiseert IntoConstruction het webinar ‘Ordermanagement in het digitale tijdperk’. Gijs in ’t Veld, CTO en Business Lead Apps & Infra bij Motion10, legt u daarin uit wat de toegevoegde waarde is van een geïntegreerd orderplatform voor de bouw en installatiesector. Hoe hielp Motion10 bedrijven als A. Hak en Baas BV om orderafhandeling met de netbeheerders te automatiseren met behulp van DSP-integratie? Schrijf u nu in

Organisaties die veel B2B orders verwerken doen dit het liefst met zo min mogelijk menselijke tussenkomst. Hoe zorgt u ervoor dat u grip krijgt op dat proces en dat u kunt sturen op optimalisatie? Hoe maakt u het mogelijk voor partners en opdrachtgevers om zelf gemakkelijk orders te plaatsen, en zelfs om orderverwerking volledig te automatiseren?

Nooit meer overtypen – met DSP en het Geïntegreerde Orderportaal

Het DSP (Digitaal Samenwerking Platform) is de landelijke standaard voor optimalisatie en integratie van de totale uitvoeringsketen tussen netbeheerders en aannemers. Een Geïntegreerd Orderportaal vermindert de menselijke handelingen benodigd voor orderverwerking, onder andere door de koppeling met DSP mogelijk te maken.

Tegelijkertijd kunt u hiermee beter inzicht krijgen in het hele orderverwerkingsproces, en dat proces optimaliseren. Verdere integratie met het onderliggende dataplatform maakt het ten slotte mogelijk om inzichten aan klanten, partners, aannemers en stakeholders zoals lokale overheden te geven, die ze eerder niet kregen.

De business case en impact van moderne orderafhandeling

Het webinar “Ordermanagement in het digitale tijdperk” brengt u op de hoogte van de business case en impact van een moderne manier van orderafhandeling met behulp van Office 365, Azure en DSP. Wilt u weten hoe u uw orderafhandeling klaar maakt voor de toekomst? Meld u dan aan voor dit webinar op 6 maart.

Meld u nu alvast aan voor het webinar

Is uw orderafhandeling al volledig digitaal? Zo niet, dan loopt u grote kansen mis. Met de opkomst van cloud integratiediensten is het koppelen en automatiseren van orderstromen een stuk gemakkelijker geworden. U leert er alles over in dit webinar op 6 maart.

Programma

  • De huidige manier van orderverwerking.
  • Digitaliseren van het orderproces.
  • Integreren met de achterliggende systemen.
  • Inzicht in het orderproces krijgen en verbeteren.
  • Ontsluiten van informatie richting de opdrachtgever, en het creëren van een ecosysteem.
  • Wat levert het op (de business case)?
  • Aanpak om dit te realiseren.
Meld u nu aan voor het webinar