Menu

Nooit meer overtypen

Het Geïntegreerde Orderportaal vermindert de menselijke handelingen benodigd voor orderverwerking. Tegelijkertijd kunt u hiermee beter inzicht krijgen in het hele orderverwerkingsproces, en dat proces optimaliseren. Tenslotte maakt u hiermee een belangrijke stap richting het volledig automatisch verwerken van orders.

Organisaties die veel B2B orders verwerken doen dit het liefst met zo min mogelijk menselijke tussenkomst. Hoe zorgt u ervoor dat u grip krijgt op dat proces en dat u kunt sturen op optimalisatie? Hoe maakt u het mogelijk voor partners en opdrachtgevers om zelf gemakkelijk orders te plaatsen, en zelfs om orderverwerking volledig te automatiseren?

Geïntegreerd Orderportaal

Een orderportaal dat geïntegreerd is met externe opdrachtgevers en interne systemen vermindert sterk de hoeveelheid tijd benodigd voor het verwerken van opdrachten. Verdere integratie met het onderliggende dataplatform maakt het ook mogelijk om inzichten aan klanten, partners, aannemers en stakeholders zoals lokale overheden te geven, die ze eerder niet kregen.

  • Het portaal kan een puur webportaal zijn, of een combinatie van web en mobiele app. Het portaal kan dan vanaf elk willekeurig apparaat benaderd worden.
  • Klanten kunnen met hun eigen vertrouwde identiteit inloggen, die gekoppeld is aan het klant ID in uw CRM systeem.
  • Gebruikers kunnen gemakkelijk en veilig orders plaatsen en statussen zien.
  • Het portaal is later altijd verder uit te breiden met nog meer functionaliteit, zoals factuurafhandeling en planning.
  • Geen eigen hardware of software nodig; geen eigen technische kennis of nodig.

Integratie

Een portaal heeft weinig toegevoegde waarde als het niet geïntegreerd is met achterliggende systemen. Motion10 heeft ongeëvenaarde kennis en expertise van en ervaring met systeemintegratie. Het kunnen verwerken van aangeboden orders, maar ook het melden van statussen maakt het voor klanten veel eenvoudiger orders te plaatsen en te volgen.

Wat levert het Geïntegreerde Orderportaal u op?

Het wordt voor uw organisatie veel minder werk om orders te verwerken en er worden minder fouten gemaakt. Het Geïntegreerde Orderportaal is daarnaast een opstap naar een 24×7 orderverwerking zodra echte straight-through processing van orders plaats kan vinden.

  • Binnen twee weken een proof-of-concept met end-to-end order- en statusafhandeling.
  • Veilig en snel geïntegreerd met uw bestaande systemen.
  • Op Microsoft Azure en Office 365 cloud gebaseerd, dus pay-per-use.

Klaar voor de toekomst

Door het orderportaal door middel van API’s te koppelen aan achterliggende systemen, kunnen deze koppelingen ook weer gebruikt worden om direct te integreren met ketenpartners en klanten. Zo kunt u orders en statussen uitwisselen zonder tussenkomst van een portaal. Bespaar kosten, verbeter de dienstverlening en maak uw organisatie flexibel en klaar voor de toekomst.

Meer weten?

Neem contact op Sven Buitendijk, accountmanager sector Bouw & Installatie, Motion10.

Webinar: Ordermanagement in het digitale tijdperk

Is uw orderafhandeling al volledig digitaal? Zo niet, dan loopt u grote kansen mis. Een orderportaal dat geïntegreerd is met externe opdrachtgevers en interne systemen bespaart tijd, verbetert de samenwerking en geeft unieke inzichten. Wilt u weten hoe u uw orderafhandeling klaar maakt voor de toekomst? Meld u dan aan voor dit webinar op 6 maart.

Lees meer en meld u gratis aan.
'