Het is zeker niet de enige manier waarop we bij Motion10 een vinger aan de pols houden bij onze klanten, maar het biedt wel het meest structurele inzicht in wat we goed doen en wat er nog beter kan: het jaarlijkse Klanttevredenheidonderzoek (KTO). Eind 2021 voerde onderzoeksbureau Integron het KTO weer voor ons uit. Overall steeg de waardering van klanten van een 7,4 (in 2019 en 2020) naar een 7,7. ‘Een sterkere verbetering dan waar we op hebben ingezet, dus dat is zeer positief”, constateert Frank Langeveld, Commercieel Directeur van Motion10.
Een van de thema’s waarop de score voor 2021 volgens Frank Langeveld flink is verbeterd, is de dienstverlening van Managed Services. “Service en beheer willen we graag verder uitbreiden binnen ons dienstenpakket, daarom werken we hard aan de optimalisatie van de afdeling Managed Services. In 2020 hebben wij alle Motion10-klanten met een beheercontract specifiek bevraagd over hun ervaringen. Dat leidde tot een aantal leerpunten, die wij vorig jaar hebben omgezet in concrete aanpassingen voor deze afdeling. Dat die verbeteracties worden gewaardeerd, zien we terug in de resultaten van het KTO 2021.”