20 oktober 2017
Erwin Lima
Digital strategist
Veel C-level managers uit de business en IT weten dat hun organisatie nog niet genoeg nagedacht heeft over het omgaan met disruptieve innovatie. Hoe zorg je ervoor dat je relevant blijft, met alle technologische ontwikkelingen van vandaag de dag? Hoe gaat u om met disruptieve innovatie, en veranderende klantwensen? Wij zien het antwoord in een combinatie van twee gekoppelde visies: wees wendbaar en data-driven.
Wat we in deze whitepaper bespreken is: Hoe zorgt u ervoor dat uw organisatie echt customer centric en data-driven wordt? Hoe krijgt u uw organisatie daarin mee? En hoe kan het Microsoft dataplatform daarbij ondersteunen?
We bieden u met deze paper meer inzicht in:
Deze business paper is voor C-level beslissers die willen weten waar te beginnen met strategie en cultuurverandering rondom customer centric opereren. De stappen die we in deze paper behandelen, kunnen u helpen de transitie naar een data-diven organisatie gemakkelijker te maken. En ervoor te zorgen dat de organisatie niet alleen technisch, maar vooral ook qua cultuur en processen data-driven en customer centric gaat werken. Mis deze inzichten niet; download de paper nu.