Menu

Hoe kan het Microsoft dataplatform helpen om meer customer centric en data-driven te worden?

Veel C-level managers uit de business en IT weten dat hun organisatie nog niet genoeg nagedacht heeft over het omgaan met disruptieve innovatie. Hoe zorg je ervoor dat je relevant blijft, met alle technologische ontwikkelingen van vandaag de dag? Hoe gaat u om met disruptieve innovatie, en veranderende klantwensen? Wij zien het antwoord in een combinatie van twee gekoppelde visies: wees wendbaar en data-driven.

Hoe kan uw organisatie meer customer centric worden met behulp van data?

Wat we in deze whitepaper bespreken is: Hoe zorgt u ervoor dat uw organisatie echt customer centric en data-driven wordt? Hoe krijgt u uw organisatie daarin mee? En hoe kan het Microsoft dataplatform daarbij ondersteunen?

We bieden u met deze paper meer inzicht in:

  • Randvoorwaarden en strategie bij cultuurverandering – Customer centric worden doet u niet alleen met technologie.
  • Master data management – We gaan in op definities en een single-point-of-truth.
  • Welke informatie? Welke (Big) data willen we verzamelen, en welke niet?
  • Naar een voorspellend platform toewerken – Hoe kunt u toewerken naar het kunnen doen van voorspellingen om proactief in te springen op veranderingen?
  • Hoe een (Microsoft) dataplatform kan helpen – We bespreken kort de zeven functionele lagen die wij onderscheiden in een modern en flexibel Business Intelligence platform.

Deze  business paper is voor C-level beslissers die willen weten waar te beginnen met strategie en cultuurverandering rondom customer centric opereren. De stappen die we in deze paper behandelen, kunnen u helpen de transitie naar een data-diven organisatie gemakkelijker te maken. En ervoor te zorgen dat de organisatie niet alleen technisch, maar vooral ook qua cultuur en processen data-driven en customer centric gaat werken. Mis deze inzichten niet; download de paper nu.

Download nu de whitepaper!