3 september 2019
Erwin Lima
Digital Strategist
Alles wat we consumeren en produceren wordt zo langzamerhand beïnvloed door of zelfs gebaseerd op data. En organisaties die data slim weten te gebruiken, geven hun concurrenten het nakijken. In de business paper “Meer customer centric met data” gaven we antwoord op de vraag “Hoe zorgt u ervoor dat uw organisatie meer klantgericht en data-driven wordt?” Voor het huidige werk gaan we er vanuit dat u de vorige paper gelezen heeft. Dat is geen vereiste, maar zeker aan te raden omdat deze paper op te vatten is als een vervolg op de eerdere. De paper “Meer customer centric met data” kunt u op de site van Motion10 gratis downloaden. De hoofdvraag voor de business paper “Continu innoveren met data” is:
Hoe zorgt u ervoor dat uw organisatie continu kan innoveren met behulp van data?
We delen deze vraag op in drie subvragen:
Omdat lang niet elke organisatie hetzelfde is, zal het instappunt voor iedere organisatie anders zijn. Wij onderscheiden voor deze paper twee niveaus van datakracht, oftewel twee beginsituaties. De stappen in deze paper zullen u helpen vanuit één van deze startsituaties tot het niveau van continue innovatie te komen.
Deze whitepaper is vooral bedoeld voor C-level executives die willen weten hoe je tot een modern, flexibel en veilig dataplatform komt. En hoe je ervoor zorgt dat een organisatie daar effectief gebruik van maakt. Download de paper nu als u deze inzichten niet wilt missen.