Managed Services

Wij ontzorgen en adviseren je, zowel in het beheer als in het support van jouw systemen en applicaties

  • Wij zorgen dat onze oplossingen altijd voor u werken
  • Persoonlijk contact met iemand die uw omgeving kent
  • Actieve monitoring van uw bedrijfskritische systemen en applicaties
  • Problemen worden ‘first time right’ en optioneel 24/7 verholpen

Managed Services: Professioneel, persoonlijk en betrokken

Het Managed Services team van Motion10 sluit naadloos aan op jouw organisatie. Je bepaalt wat de rol is van jouw eigen medewerkers op het gebied van support, onderhoud en beheer. Wij vullen de rest in. Van derdelijns ondersteuning tot volledige ontzorging: alles is mogelijk.

Oplossingen die voor je blijven werken

Managed Services betekent voor ons dat wij zorgen dat jouw oplossingen voor je blijven werken. Nu en in de toekomst. Als een oplossing niet werkt zoals vereist, lossen wij dat snel voor je op. Maar liever zijn we dat moment voor. Daarom monitoren we de prestaties van jouw oplossingen continu. We helpen je ook als de eisen die je aan een oplossing stelt veranderen. Wijzigingen worden door onze professionals adequaat doorgevoerd.

 

Ons team

Het Motion10 Managed Services team bestaat uit ervaren Microsoft professionals die bewust kiezen voor het support-vakgebied. Onze Service Engineers zijn expert in uiteenlopende omgevingen, van groot tot klein en in alle sectoren. Om continu de beste support mogelijk te maken, werken zij intensief samen met onze projectenorganisatie in zowel project- als beheersituaties.

Persoonlijk contact

Wij vinden het belangrijk om je, jouw oplossingen en jouw organisatie te kennen. Je heeft dus een vast aanspreekpunt in ons Managed Services team en wordt altijd geholpen door iemand die jouw omgeving goed kent. Dat zorgt voor effectieve samenwerking, zodat we problemen snel kunnen oplossen. Het stelt ons ook in staat om al met verbetervoorstellen te komen voordat problemen daadwerkelijk optreden. Hiermee kunt je ons zien als een verlengstuk van jouw organisatie.

Wij doen graag meer

Zorgen dat jouw systemen en applicaties presteren zoals je wilt is de basis van onze Managed Services-dienstverlening, maar wij doen graag meer. Met assessments op het gebied van onder meer performance en security houden we de gezondheid van jouw Microsoft cloud platform nauwgezet in de gaten.

Ook zijn we graag betrokken bij de ondersteuning en ontwikkeling van jouw ICT roadmap, zoals het volledig beheren van een te migreren on-premises platform, zodat je zich kunt richten op jouw migratie naar de cloud.

Als er problemen zijn met jouw bedrijfskritische systemen en applicaties, zetten we voor je desgewenst een stap extra. Daarom bieden wij naast onze standaard ondersteuning tijdens reguliere werkdagen en kantooruren optioneel een 24×7 dienst aan.

Samen succesvol

Jouw Motion10 Service Engineer is verantwoordelijk voor het succes van ons Managed Services partnership. We maken afspraken over dienstverlening, doelstellingen, beschikbaarheid en rapportage en leggen dit vast in een Service Level Agreement (SLA). Samen met jouw Service Manager zorgen we ervoor dat je jouw doelstellingen behaalt en we samen succesvol zijn.

Meer weten?

Wil je meer weten over onze Managed Services-aanpak, over onze mensen of direct aan de slag? Neem dan contact op met jouw Motion10 Accountmanager of met Menno Krijnen, Unit Manager Managed Services.

Neem contact op Neem contact op