Managed Services: Professioneel, persoonlijk en betrokken

Het Managed Services team van Motion10 sluit naadloos aan op uw organisatie. U bepaalt wat de rol is van uw eigen medewerkers op het gebied van support, onderhoud en beheer. Wij vullen de rest in. Van derdelijns ondersteuning tot volledige ontzorging: alles is mogelijk.

Oplossingen die voor u blijven werken

Managed Services betekent voor ons dat wij zorgen dat uw oplossingen voor u blijven werken. Nu en in de toekomst. Als een oplossing niet werkt zoals vereist, lossen wij dat snel voor u op. Maar liever zijn we dat moment voor. Daarom monitoren we de prestaties van uw oplossingen continu. We helpen u ook als de eisen die u aan een oplossing stelt veranderen. Wijzigingen worden door onze professionals adequaat doorgevoerd.

 

Ons team

Het Motion10 Managed Services team bestaat uit ervaren Microsoft professionals die bewust kiezen voor het support-vakgebied. Onze Service Engineers zijn expert in uiteenlopende omgevingen, van groot tot klein en in alle sectoren. Om continu de beste support mogelijk te maken, werken zij intensief samen met onze projectenorganisatie in zowel project- als beheersituaties.

Persoonlijk contact

Wij vinden het belangrijk om u, uw oplossingen en uw organisatie te kennen. U heeft dus een vast aanspreekpunt in ons Managed Services team en wordt altijd geholpen door iemand die uw omgeving goed kent. Dat zorgt voor effectieve samenwerking, zodat we problemen snel kunnen oplossen. Het stelt ons ook in staat om al met verbetervoorstellen te komen voordat problemen daadwerkelijk optreden. Hiermee kunt u ons zien als een verlengstuk van uw organisatie.

Wij doen graag meer

Zorgen dat uw systemen en applicaties presteren zoals u wilt is de basis van onze Managed Services-dienstverlening, maar wij doen graag meer. Met assessments op het gebied van onder meer performance en security houden we de gezondheid van uw Microsoft cloud platform nauwgezet in de gaten.

Ook zijn we graag betrokken bij de ondersteuning en ontwikkeling van uw ICT roadmap, zoals het volledig beheren van een te migreren on-premises platform, zodat u zich kunt richten op uw migratie naar de cloud.

Als er problemen zijn met uw bedrijfskritische systemen en applicaties, zetten we voor u desgewenst een stap extra. Daarom bieden wij naast onze standaard ondersteuning tijdens reguliere werkdagen en kantooruren optioneel een 24×7 dienst aan.

Samen succesvol

Uw Motion10 Service Engineer is verantwoordelijk voor het succes van ons Managed Services partnership. We maken afspraken over dienstverlening, doelstellingen, beschikbaarheid en rapportage en leggen dit vast in een Service Level Agreement (SLA). Samen met uw Service Manager zorgen we ervoor dat u uw doelstellingen behaalt en we samen succesvol zijn.

Meer weten?

Wilt u meer weten over onze Managed Services-aanpak, over onze mensen of direct aan de slag? Neem dan contact op met uw Motion10 Accountmanager of met Menno Krijnen, Unit Manager Managed Services.

Neem contact op Neem contact op