Persoonlijk contact
Wij vinden het belangrijk om u, uw oplossingen en uw organisatie te kennen. U heeft dus een vast aanspreekpunt in ons Managed Services team en wordt altijd geholpen door iemand die uw omgeving goed kent. Dat zorgt voor effectieve samenwerking, zodat we problemen snel kunnen oplossen. Het stelt ons ook in staat om al met verbetervoorstellen te komen voordat problemen daadwerkelijk optreden. Hiermee kunt u ons zien als een verlengstuk van uw organisatie.
Wij doen graag meer
Zorgen dat uw systemen en applicaties presteren zoals u wilt is de basis van onze Managed Services-dienstverlening, maar wij doen graag meer. Met assessments op het gebied van onder meer performance en security houden we de gezondheid van uw Microsoft cloud platform nauwgezet in de gaten.
Ook zijn we graag betrokken bij de ondersteuning en ontwikkeling van uw ICT roadmap, zoals het volledig beheren van een te migreren on-premises platform, zodat u zich kunt richten op uw migratie naar de cloud.
Als er problemen zijn met uw bedrijfskritische systemen en applicaties, zetten we voor u desgewenst een stap extra. Daarom bieden wij naast onze standaard ondersteuning tijdens reguliere werkdagen en kantooruren optioneel een 24×7 dienst aan.
Samen succesvol
Uw Motion10 Service Engineer is verantwoordelijk voor het succes van ons Managed Services partnership. We maken afspraken over dienstverlening, doelstellingen, beschikbaarheid en rapportage en leggen dit vast in een Service Level Agreement (SLA). Samen met uw Service Manager zorgen we ervoor dat u uw doelstellingen behaalt en we samen succesvol zijn.