Het nieuwe werken
Een digitale werkomgeving brengt mensen samen. Het maakt het mogelijk om bedrijfsinformatie, externe informatie, processen en toepassingen te combineren in één centrale werkomgeving. Zo werken medewerkers, klanten, leveranciers en andere externe partijen beter samen en kunnen zij makkelijker informatie uitwisselen. Overal en altijd. SharePoint is een standaard onderdeel van Microsoft Office 365.
Gemakkelijk samenwerken in, en delen en beheren van uw documenten
SharePoint heeft vele gezichten. Het kan gebruikt worden als instrument voor kennismanagement, business intelligence, documentmanagement en contentmanagement voor inter- en intranet. Organisaties die ermee zijn gaan werken, ervaren dat als een enorme stap voorwaarts.
Social Enterprise met SharePoint
In Microsoft SharePoint zijn veel functionaliteiten aanwezig die kunnen ondersteunen bij het ontwikkelen van een social enterprise. Het kan als organisatiebreed platform worden ingezet om iedereen toegang te geven tot social tooling. Dit zorgt ervoor dat kennis veel gemakkelijker gedeeld en gevonden kan worden binnen uw organisatie.
Zaakgericht werken
Bij sommige organisaties draait het primaire proces rondom zaken of dossiers. Zaken en dossiers hebben een duidelijk begin en einde en leunen zwaar op documenten en de opbouw van een dossier. SharePoint is bij uitstek geschikt om zaakgericht werken te ondersteunen.
SharePoint en Office 365 strategisch inzetten? Download het boek.